събота, 8 август 2015 г.

НЕ МОЖЕ БЕЗ БАНАЛНОТО: ДОБРЕ ДОШЛИ! :))


Здравейте, 

Този блог върви в комплект със страницата ми във Фейсбук - Michelle Koleva -Автор.
Всеки от нас си  мечтал за това, какъв е искал да стане. На повечето от нас списъка е дълъг и всеобхватен от лекар до поп-звезда, например. :) В един период от живота ми, моят вътрешен емоционален свят взе да се "препълва" и образите и историите , мислите  и емоциите взеха да настояват да премахна "Шенгена", който им бях наложила! Искаха свобода... 

Разбира се много от чувствата и разсъжденията ми намериха своето място във останалите ми блогове. Но много от тях все още са заслючени в съзнанието ми...

Идеята ми е ясно - тук ще пиша и ще включа някои свои повести, есета , текстове на песни, проекти за сценарии, и други творчески търсения. От света на фантастиката до грубата сива реалност! Това е пътешествието на което ви каня...

Вратите на "Света на Шел" остават отворени и за други творци, желаещи да споделят авторските си творби, като задължително приложат символа за права, под творбата си!

Няма да ви отнемам повече време... 
Заповядайте и се насладете на преживяването!


С обич и уважение,
ШЕЛ

Няма коментари:

Публикуване на коментар